Reklamační řád
Reklamační řád pro výuku Academic Media s.r.o.
1. Obecné ustanovení
Academic Media s.r.o., IČ: 22187511 vydává v návaznosti na Všeobecné obchodní podmínky Academic Media s.r.o. a na zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, tento reklamační řád.
2. Rozsah a podmínky reklamace/stížnosti
Zákazník má právo podat Academic Media s.r.o. reklamaci/stížnost pro všechny veřejné kurzy na:
- způsob výuky lektora;
- metodický obsah kurzu;
- organizaci kurzu.
Reklamaci/stížnost uplatňuje zákazník vždy písemně neprodleně po zjištění předmětu reklamace/stížnosti, a to na korespondenční adresu Academic Media s.r.o., Žirovnická 2389/1a, 106 00 Praha 10. nebo e-mailem na reklamace@academicmedia.cz
Písemná reklamace/stížnost musí obsahovat:
- jméno a příjmení zákazníka;
- adresu zákazníka;
- číslo objednávky;
- popis předmětu reklamace/stížnosti.
Nebude-li zaslaná písemnost zákazníka dodavateli obsahovat výše uvedené údaje nezbytné pro řádné podání reklamace/stížnosti, nebude tato písemnost kvalifikována jako reklamace/stížnost.
3. Způsob a lhůty vyřízení reklamace/stížnosti
Academic Media s.r.o. je povinna reklamaci/stížnost vyřídit nejpozději do 30 dnů ode dne obdržení reklamace/stížnosti od zákazníka, pokud se škola se zákazníkem nedohodli na delší lhůtě. Dnem obdržení se rozumí datum, kdy byla reklamace/stížnost doručena na výše uvedenou adresu školy. Pokud Academic media s.r.o. uzná reklamaci jako oprávněnou, nabídne studentovi adekvátní kompenzaci.
Způsob řešení reklamace/stížnosti na:
A. Způsob výuky lektora
- studijní poradce společnostiAcademic Media s.r.o. reklamaci/stížnost zaeviduje, předá k vyřízení tříčlenné reklamační komisi a informuje jednatele společnosti Pavla Hronka.
- reklamační komise prověří předmět reklamace/stížnosti v daném kurzu (např. odborná observace kurzu, pohovor s lektorem apod.), a pokud uzná reklamaci/stížnost za relevantní, informuje jednatele společnosti, který zajistí adekvátní nápravu, např. proškolení lektora, případně jeho výměnu
- v případě, že po tomto řešení podá zákazník opětovnou reklamaci/stížnost se stejným předmětem reklamace/stížnosti, může dojít k individuální kompenzaci za kurz zákazníkovi ze strany Academic Media s.r.o., kterou určí jednatel školy Pavel Hronek
B. metodický obsah kurzu
- studijní poradce společnosti Academic Media s.r.o. reklamaci/stížnost zaeviduje, předá k vyřízení tříčlenné reklamační komisi a informuje jednatele společnosti
- reklamační komise společnosti reklamaci/stížnost posoudí porovnáním metodického obsahu kurzu podle druhu kurzu s dostupnými metodickými pokyny pro výuku daného oboru a se schválenými akreditacemi MŠMT.
- pokud na základě tohoto srovnání reklamační komise uzná reklamaci/stížnost za relevantní, navrhne jednateli upravení metodického obsahu kurzu tak, aby odpovídal výše uvedenému
- v případě, že po tomto řešení podá zákazník opětovnou reklamaci/stížnost se stejným předmětem reklamace/stížnosti, může dojít k individuální kompenzaci za kurz zákazníkovi ze strany dodavatele, kterou určí jednatel školy
C. organizaci kurzu
- studijní poradce společnosti Academic media s.r.o. reklamaci/stížnost zaeviduje, předá k vyřízení tříčlenné reklamační komisi a informuje jednatele společnosti.
- reklamační komise posoudí porovnáním s původním rozvržením kurzu a obchodními podmínkami, ve kterých jsou uvedené konkrétní podmínky pro změnu v kurzech (obchodní podmínky jsou uvedeny na https://kurzy.academicmedia.cz/) reklamační komise uzná reklamaci/stížnost za relevantní, navrhne jednateli adekvátní kompenzaci zákazníkovi za daný kurz.
- v případě, že po tomto řešení podá zákazník opětovnou reklamaci/stížnost se stejným předmětem reklamace/stížnosti, může dojít k individuální kompenzaci za kurz zákazníkovi ze strany Academic Media s.r.o. , kterou určí jednatel školy.
4. Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád je platný od 20.3.2025 a platí za upřesnění obchodních podmínek společnosti Academic Media s.r.o. (obchodní podmínky jsou uvedeny na internetových stránkách Academic Media s.r.o. https://kurzy.academicmedia.cz/ a jsou také k dispozici v kanceláři Academic Media s.r.o.)
Podání reklamace nezakládá důvod k přerušení kurzu.
Členové Reklamační komise:
Samira Al Ali - TV NOVA
Lenka Roštoková - Rádio Impuls
Eva Spišáková - ČBK
Ivana Beberová - Studijní podpora